Eerste dagje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu Eerste dagje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu

Eerste dagje

Door: Stephaniebuenosaires

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

01 Juli 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Nou daar ben ik dan eindelijk, en el capital de Argentina; Buenos Aires.
De reis is voorspoedig gegaan. De vlucht van Dusseldorf naar Frankfurt duurde welgeteld een half uur. Van Frankfurt naar Sao Paulo zat ik langs een praatgrage man, die vragen stelde aan mij, maar ook veel vertelde over de band die hij managede (Radio department, iemand van gehoord?!). Daarnaast kon ik nog verrassend goed slapen in een vliegtuig; wel bijna 6 uur! Toen ik om 9.45 moest ik mijn horloge even 5 uur terug draaien, wat mijn ritme toch wel een beetje door de war bracht. Daarom ben ik nu om 18.05 lokale tijd al best wel moe haha. Dus misschien vroeg naar bed, maar misschien ga ik ook wel even een kijkje in het andere hostel nemen.
Ik verblijf in Milhouse Avenue, echt een gezellig jongeren hostel, met niet te veel poespas, maar wel veel activiteiten en feestjes! Het is wel allemaal nog even wennen zo hoor de eerste dag. Ik heb al een en andere tegenslagen moeten verwerken (mijn argentijnse simkaart deed het niet, ik kreeg de deur van de badkamer niet open, de man van de kiosk sprak geen woord engels en ik verstond hem dan ook weer niet en op mijn kamer zitten 2 jongens; jacob en jacob. Ook lastig ;) ) . Maar goed, ik ben er weer overheen.
Ik ben blij dat morgen de Spaans cursus begint. Om mensen te leren kennen en natuurlijk om mijn bar-slechte Spaans te verbeteren!

  • 01 Juli 2012 - 21:32

    Renée Koolen:

    Steef!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen :) Niet heel raar dat je moe bent want hier is het half 12 's avonds! Klinkt goed feestjes in je hostel, veel plezier en succes met Spaans morgen!
    X

  • 01 Juli 2012 - 22:00

    Willem-Jan:

    Vet! Gaaf hostel zit je. Een echte backpackersplace! Geniet ervan en succes met je spaans

  • 02 Juli 2012 - 06:37

    Rudy:

    Hahaha, het is daar koud! Wat een grap, toch beter meer dan 3 lange broeken mee kunnen nemen ;) Komt goed met je spaans hoor. Veel plezier!

    Beso!

  • 02 Juli 2012 - 08:11

    Esther:

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen!!:) Heel veel succes met je Spaanse cursus en heel veel plezier met de (hopelijk) leuke nieuwe mensen die je zal leren kennen en met de feestjes in het hostel;)

  • 02 Juli 2012 - 08:23

    Cleo:

    Steef! Heel fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen:) Het zal vast nog even wennen zijn maar dat komt helemaal goed! Deze hoogblonde schone dame spreekt straks vloeiend Spaans;) Heel veel plezier met alle ontdekkingen! Geniet ervan scheet en ik kijk uit naar je volgende verhaal:)

  • 02 Juli 2012 - 08:40

    Sophie:

    Chickaa! Wat fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen! Klinkt als een heel gezellig hostel ;) Have fun! En succes het begin van je Spaanse cursus vandaag!! Buena suerte <3
    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Een half jaar in Buenos Aires

Recente Reisverslagen:

25 September 2012

Little house on the pampas

25 Augustus 2012

Iguazú y más

31 Juli 2012

Ja ik leef nog!

01 Juli 2012

Espanol en la UCA

01 Juli 2012

Eerste dagje
Stephanie

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 09 Januari 2013

Een half jaar in Buenos Aires

Landen bezocht: