Hallo! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Stephaniebuenosaires

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

30 Juni 2012 | Nederland, Veghel

Hallo allemaal,,

Mijn eerste berichtje en mijn laatste berichtje in Nederland in 2012. Dat is even raar! Ik ben vandaag maar weer lekker vroeg opgestaan om nog eens mijn inpaklijst goed door te kijken en ik moet zeggen; ik ben er bijna klaar voor! Een paar grote vraagstukken moeten nog beantwoord worden ('Wel of geen föhn/steiltang?' 'Drie lange broeken of toch meer?' ), vervolgens nog de grote check en dan - ja ik kan het zelf ook bijna niet geloven - ben ik er klaar voor.
Mijn kamer in Tilburg is leeg en die in Veghel, nouja, we zullen maar zeggen dat die gezellig vol staat. Gelukkig hoef ik me daar het komende half jaar geen zorgen om te maken. Om 19.20 precies begint namelijk mijn reis naar Buenos Aires, waar ik onder andere ga studeren. Op deze pagina kunnen jullie de komende tijd mijn avonturen bijhouden. Het zal geen wekelijkse update worden, maar ik zal proberen de high lights zeker er in te verwerken.
Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen? Schrijf je dan in voor de mailinglist van Stephaniebuenosaires. Dan ontvang je direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! Niets is verplicht natuurlijk ; ).
Nu ga ik me klaar maken voor het laatste ontbijtje dit jaar met ons gezinnetje. Het volgende ontbijt zal plaatsvinden aan de andere kant van de wereld. Spannend! Ik heb er zin in!

P.S.
Weet iemand hoe ik mijn profiel foto moet aanpassen? Jaa dat is niet zo makkelijk als het lijkt


  • 30 Juni 2012 - 10:14

    Sara:

    Oeeeeh vind het zo spannend voor je! Het word super, dat weet ik zeker :D

  • 30 Juni 2012 - 10:52

    Eline De Roode:

    heee stephanie!! Wat spannend zeg om daar te gaan studeren een half jaar. En super leuk natuurlijk. Heel veel plezier :) liefss!

  • 30 Juni 2012 - 11:32

    Loes:

    Een hele goede reis Steef! I'll miss you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Een half jaar in Buenos Aires

Recente Reisverslagen:

25 September 2012

Little house on the pampas

25 Augustus 2012

Iguazú y más

31 Juli 2012

Ja ik leef nog!

01 Juli 2012

Espanol en la UCA

01 Juli 2012

Eerste dagje
Stephanie

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 5221

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 09 Januari 2013

Een half jaar in Buenos Aires

Landen bezocht: