Espanol en la UCA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu Espanol en la UCA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stephanie Haen - WaarBenJij.nu

Espanol en la UCA

Door: Stephaniebuenosaires

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

01 Juli 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Weer een update! Deze dagelijkse verslagen zullen wel snel minder worden hoor haha. Anders krijgen jullie straks nog spijt dat je je voor de emailalert hebt aangemeld!
Vandaag was super! Vroeg opgestaan en hier in het hostel ontbeten, ik kon aanschuiven bij wat anderen die bij mij in de dorm slapen. Toen ben ik aangelopen naar de uni want het zou een 'twenty minutes walk' moeten zijn. Goed, ik ben ook een beetje verkeerd gelopen..Uiteindelijk heb ik er 35 minuten te laat en zo kwam ik fashionably late mijn eerste les binnen. De Argentijnse docent vertelde het een en ander over de cursus en over de stad. Allemaal in het spaans dus dat was eh zeer lastig. Soms maakte de man een grapje, maar dat merkte ik alleen omdat iedereen om me heen dan aan t lachen was. Maar goed, ik heb de belangrijkste dingen meegekregen denk ik! Vervolgens kregen we een niveau test voor de cursus. Ik scoorde: pre-intermedio. Aangezien je 'pre-intermedio' 'intermedio' en 'A', is het niet het beste. Maar nu kan ik het wel goed leren!
Ik zit nu trouwens aan een echt Argentijns biertje, Quilnos of Quilmos? Een aangezien het hier zo warm is bij de pc's word ik er een beetje sloom van haha.
Met een aantal studenten zijn we vandaag ook al naar appartementen gaan kijken. Nog geen succes, maar we zijn wel al even in de wijk Palermo geweest. Waar ik zeker wil wonen!
Maar, morgen weer een dag!
Ik ga zo even bedenken wat de plannen voor vanavond worden. Misschien toch naar het feest iun het andere milhuse hostel. Gisteren viel ik in slaap dus ben ik niet meer geweest.
Hasta luego!

  • 03 Juli 2012 - 05:38

    Rudy:

    Gewoon meelachen Steef :P Zoek je met studenten uit het hostel naar een appartement? X

  • 03 Juli 2012 - 21:07

    Aan Rudy:

    weet niet echt hoe ik handig kan reageren haha.
    Maar ja, een beetje met de mensen van de cursus Spaans. Het is even goed zoeken, maar er moet wel wat moois bijzitten. Hoop dat ik snel iets vind!

  • 05 Juli 2012 - 13:53

    Boudewijn Haen:

    Leuk verhaal Stephanie, je krijgt de Argentijnse lifestyle al helemaal te pakken. Probeer alleen 'ns vaker te bellen/sms'sen/mailen!

  • 09 Juli 2012 - 09:40

    Ying:

    Steefie! Zo leuk om jouw verhaaltjes te lezen! Zal vast nog even wennen zijn, maar volgens mij red jij je prima daaro :) De eerste feestjes heb je al gehad, zag ik op fb hihi :) gezellig! Hopelijk kun je je snel settelen in een mooi appartementje, maar daar zal ik wel snel over lezen in je volgende update ;) Nu al benieuwd! Hou je taai liefie ;) Muchos besos xx

  • 21 Juli 2012 - 20:43

    Renée Theulen:

    Hee lieve Stéphanie, zie nu pas je verslagen (wist niet dat je kon aanmelden om daar mail van te krijgen, ga ik uitzoeken!) fijn dat je het naar je zin hebt al is je laatste verslag wel al lang geleden! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Hoe bevalt je kamer? Al leuke mensjes ontmoet en voel je je al een beetje 'thuis'? Veel plezier en succes! Liefs Renée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Een half jaar in Buenos Aires

Recente Reisverslagen:

25 September 2012

Little house on the pampas

25 Augustus 2012

Iguazú y más

31 Juli 2012

Ja ik leef nog!

01 Juli 2012

Espanol en la UCA

01 Juli 2012

Eerste dagje
Stephanie

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 5216

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 09 Januari 2013

Een half jaar in Buenos Aires

Landen bezocht: